utorak, 3. prosinca 2013.

Što sam sve potrošila u zadnje vrijeme

Kad sam shvatila da imam dovoljno materijala za ovaj post, zahvalila sam nebesima što sam lake ruke na novčaniku kad naiđem na akcije pa mi je ormar pun zaliha svega i svačega. Da nije, ovaj tjedan bi bio koban udarac na moj budžet budući da sam ostala bez dosta toga. :D
Nije svako zlo za zlo, čini se. :)


Dakle, u koš za smeće je ovaj tjedan završio:
BEECEUTICALS Lemon honey hand salve naručen s iHerba dok je bio pod Trials pa je koštao neku smiješnu cifru, iskreno se ne sjećam. Trajao je jako dugo i bio sasvim solidan proizvod, ali, ne bih ga opet kupila. Sasvim logično ima jak, intenzivan miris limuna od kojeg mi je bilo lagano mučno. Što se tiće njege, pošteno je radio svoj posao ali mi je smetao i taj osjećaj masti po rukama pa bih na kraju uvijek prešla ruke i s običnom kremom. Sve u svemu ok proizvod, ali drago mi je da sam mu došla kraju.

CIEN hidratantna krema za ruke s bademovim uljem i shea maslacem. Lidlovska krema poštene količine, odlične cijene i solidne kvalitete. Vjerojatno će se opet nekad naći u košarici, samo da riješim ove ratne zalihe koje imam. Obična kremica za višeputno svakodnevno mazuckanje, ostavlja ugodan osjećaj na koži.

ESSENCE Better than gel nails fast dry nadlak kojeg svi dobro znamo i volimo. Nažalost, više ga nema za kupiti, ostao je samo njegov brat za visoki sjaj koji još nisam isprobala ali ću vjerojatno bit prisiljena. Šteta, odličan nadlak koji je stvarno brzo sušio i nije radio nikakve probleme. I'll miss you, little buddy :(

GARNIER Ultra doux šampon za kosu s ekstraktom marelice i badema za normalnu do suhu kosu. Odličan šampon za moju kronično suhu i ispucalu kosu. Nakon tko zna kojeg po redu pakiranja crnog Gliss Kur šampona, uzela sam ovaj jer mi se jako svidio miris marelice u kombinaciji s gorkastim mirisom badema. Nije mi dodatno isušivao kosu a perut mi je kontrolirao bolje od Head&shoulders-a tako da sam ga potpuno izbacila iz rutine. U zalihama me čeka nešto drugo, al ovo bi vrlo lako mogla opet nekad kupiti.

GLISS KUR maska za kosu iz crne linije. Otkad je ova linija izašla, isprobala sam sve proizvode, i u svakom momentu koristim bar nešto od toga. Vjerni sam obožavatelj i sigurno opet kupujem. Moju kuštravu kosu bez sjaja i ispucalu do korijena učini glatkom i podatnom. Jedina negativna strana je to što sam se zasitila mirisa nakon toliko uzastopnog korištenja. Ali i dalje, topla preporuka za sve kojima je kosa neposlušna, suha, sklona petljanju i lomljenju.

MIYU Pure&Care dnevna krema. Radi se prirodnoj kozmetici koja se može naručiti preko facebook stranice Miyu prirodna kozmetika. Kremica mi je trajala ravno 2 mjeseca redovitog korištenja što je za mene iznenađujuće kratko, obično mi dnevna krema traje više od 3 mjeseca. Bila je dovoljno hidratantna i hranjiva za moju normalnu, blago mješovitu kožu. Ugodan osjećaj na koži i solidna podloga za makeup ali mi miris nikako nije sjeo. Ne znam s čim bi ga usporedila, ali, not my cup of tea. Iako je bila sasvim ok, isprobajem dalje jer nije bila ni odlična.

MIYU AntiAc krema sa salicilnom kiselinom. Eee, ova kremica me se mnogo više dojmila. Također mi je potrajala 2 mjeseca iako je pakiranje sićušno. Nije učinila čuda za moju kožu ali ja i nemam prevelikih problema s tenom. Nakon 15-ak dana korištenja sam imala massive breakout za moje prilike koji je nestao jednako brzo kako se i pojavio. Gadove s nosa sam s ovim čudom istisnila mnogo lakše nego ikad prije a nije mi isušilo kožu lica. U svakom slučaju, dobra kremica vrijedna isprobavanja.

CATRICE Prime and fine baza za lice. Kupljen odavno na nekoj kozmo srijedi pa sam se prošli mjesec natjerala stavljat ga svakodnevno kako ne bi na kraju pokvaren završio u smeću. Sasvim solidan proizvod, nije radio gluposti po licu a puder je dulje izgledao dobro na licu. Imam svu silu drugih primera za lice koje moram potrošit prije nego opet nešto kupim, ali sasvim ok stvar za male novce.

Te još jedna stvarčica koja nije na slici jer sam ju hitro zajtila u smeće onog časa kad sam joj NAPOKON došla kraju, AFRODITA Rose gel za tuširanje. Ne znam kako mi je ikad palo na pamet da gel za tuširanje u pakiranju od 1 litre zvuči kao dobra ideja. Bad idea, baaaaaad idea. Prvo i osnovno, vrlo prosječan gel za tuširanje kojeg možete zaobići u dućanu. Po pitanju njege ne radi apsolutno ništa, samo vam ide na živce. Nisam došla ni do polovice boce a već mi se gadio sam pogled na tu rozu grozotu u tuš kabini. Ne ponovilo se. :D

Nakon što su ove stvarčice ispustile dušu, na red je došla druga postava. Redom:
Dahlia koncentrat krema za ruke, Orofluido šampon i regenerator za kosu, Bioderma Sebium serum, La Roche Posay Hydreane Legere, MUA primer za lice, Palmolive Thermal spa Mineral massage gel za tuširanje te Seche Vita nadlak za nokte. May the Force be with them.

Nema komentara:

Objavi komentar