nedjelja, 1. prosinca 2013.

OPI All lacquered up

It's the most wonderful time of the year..... :)

Jep, jep, napokon je stigao i prosinac. Spadam u kategoriju ljudi koji tamo već na ljeto dobiju ludu želju za ubacivanjem nekog božićnog cd-a na repertoar tako da sam jedva dočekala ovaj dan da napokon i službeno mogu maltretirat okolinu svojim božićnim duhom.
Volim sve u vezi Božića. Filmove, glazbu, okićene ulice i izloge, kad kuhinja miriše po sarmi :D, miris čaja od jabuke i cimeta, smrznuti nos i bezrazložno ispijanje kuhanog vina... What's not to love?

I tako od danas napokon imam božićni zaslon na mobitelu, počinjem gledat božićne filmove a počinje i moj mjesec crven(kast)ih lakova za nokte :)


Danas je na repertoaru OPI All lacquered up.

Radi se o malo starijem OPI-ju kojeg sam nedavno kupila od jedne poznanice. Postoje neke razlike između ove bočice i ostalih OPI-ja koje imam a ni sama nisam došla do finalnog zaključka da li je zbog toga što su stariji OPI lakovi bili drugačiji ili se samo radi o dobroj kopiji.

Kako god bilo, ja sam zadovoljna s tim kako se lak nanosi a i sama boja mi je dovoljna da budem jako zadovoljna njime :)



Ovdje ga vidite namazanog u dva sloja s jednim slojem Seche Vite preko.
Prošao bi i u jednom sloju ako je pažljivo namazan, ja sam traljava pa mi je lakše namazati dva sloja :)Prva slika je sa blicom, druga bez. Boja je prilično realna na drugoj slici. Ima krasan kremasti finish  koji  osobno preferiram kod lakova jer ne ističu nesavršenosti ploče nokta.

A sad dosta tipkanja, na repertoaru je čaj i dobri stari Scrooged. I sanjarenje o tome kako bih provodila idealan dan da je moj dragi tu kraj mene.


Hmmmm.... mislim da mu je trenutačno možda čak i drago što nije tu u ovo doba godine. :D


Nema komentara:

Objavi komentar