utorak, 3. prosinca 2013.

Farmasi 43 (swatch i review)

Utorak. Začudo, prošao je ok. Imate li vi neki dan koji prezirete jednako kao ja utorak? Ipak, vrijeme je za drugi po redu od mojih prosinačkih lakova. Let's go.

Danas vam predstavljam jednog od svojih najdražih crvendaća a dragi Bog zna da je upravo u toj kategoriji konkurencija najžešća. Kao što naslov kaže, radi se o Farmasi laku u nijansi 43.
Farmasi 43

Ovo je jedan od dva Farmasi laka koja posjedujem i moram reć da mi je jako žao što su kod mene tako malobrojni. Kozmo ih je imao kratko vrijeme i to upravo prodavaonica koja mi je bila van ruke, a više ih ne viđam ni u prodavaonici u BiH gdje sam kupila upravo ovaj primjerak.
Razlog zašto volim Farmasi lakove je taj što se nevjerojatno lako mažu. Ovog ljepotana ovdje vidite u jednom jedinom sloju! Da, da, jedan sloj. Četkica je duga i srednje debljine, nimalo posebna, ali sama formula laka je san snova. Upravo je zato ovo jedan od korištenijih crvenih lakova kod mene. Ruka naprosto sama leti prema njemu, pogotovo kad nemam puno vremena za manikuru. Maže se sam, života mi!
Ovo je klasična crvena boja, prava pin up nijansa. Ni pretamna ni prenarančasta, nego just about right.Ima naaajsitiniji shimmer u sebi koji je, na moju sreću, vidljiv samo u bočici. Na noktima nije vidljiv osim ako si zabodete nokat u zjenicu, na svim ostalim udaljenostima vidite samo bogatu crvenu krasnog kremastog finisha.
Farmasi lakovi su se u Kozmu prodavali po 15-ak kuna a u BiH sam ga kupila za 8kn. Možda se još uvijek može pronaći ko china shop-ovima kao i većina turske kozmetike, ali kod mene ih nema :( No, ako imate više sreće od mene i naletite na pokoji primjerak u lokalnoj trgovini, ne razmišljajte nego ubacujte u košaricu kao da nema sutra. Nećete požaliti.


2 komentara:

  1. Volim crvene lakove i ovaj mi se jako sviđa ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako se nađeš u prilici, definitivno ga uvrsti u kolekciju ;)

    OdgovoriIzbriši