nedjelja, 17. studenoga 2013.

OPI Gouda gouda two shoes

Pozdrav svima! :)

Prvi lak o kojem ću vam pisat s razlogom je dobio ovu čast. Naime, to je bio moj prvi ikad malo skuplji lak za nokte, prvi koji mi se činio dovoljno poseban da bih za njega izdvojila, tada za mene - veliku svotu novca. Ipak je bio u pitanju samo jedan običan lak za nokt, i nije moguće da vrijedi tih novaca..... ili sam tako barem vjerovala :D
Lakovi za nokte su zadnje čime sam se zarazila. Imala sam fazu sjenila, fazu pudera, rumenila, ruževa, primer-a.... you name it, I had it! :D Nisam shvaćala zašto bi netko izdvojio 50 ili nedajboževećegzla 100 kuna za lak za nokte, kad možeš kupit savršeno dobar lak za nokte za 10 ili 20 kuna.

A onda sam ugledala ovu divotu i napravila veliku grešku. Kupila ga. :D





Na slikama je namazan u dva sloja i s jednim slojem top coat-a. Boja mu jaaako ovisi o svijetlu. Negdje će više doći do izražaja ružičasto u njemu a negdje smeđa nijansa. Ima jako sitan zlatni shimmer u sebi koji je nažalost jako teško uhvatiti fotoaparatom, barem meni ovako vrlo sposobnoj. 
Nijansa je jako decentna i mislim da bih ju najbolje opisala kao nijansu prikladnu za upoznavanje buduće svekrve :D Ako ćete se ubrzo nać u takvoj (ne)prilici, imate moju toplu preporuku za ovu nijansu :D

Ovo je bilo moj prvi OPI lakić, ali ne i zadnji. U međuvremenu su mu se pridružili još neki, a nadam se da je to samo početak jedne lijepe kolekcije :D

Sviđa li vam se? Imate li vi lak koji je bio presudan za početak opsesivnog lakiranja i kupovanja? :)








2 komentara:

  1. Pa dobrodošla! :) ...e dobro si me nasmijala s ovom svojom recenzijom...meni je ovo jedan od najdražih OPI-ja, baš sam ga i ja nedavno prikeljila na blog...i vidiš sad si mi dala za mislit, koji sam lak imala na noktima kad sam upoznala buduću svekrvu??! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na dobrodošlici :)
    Da, baš sam ga nekidan vidjela i kod tebe, i meni je apsolutno predivan a neopravdano zanemaren jer je "sigurna" boja. Ja sam za upoznavanje imala baš ovaj iako je bilo ljeto i dobro je prošlo, haha :)

    OdgovoriIzbriši