četvrtak, 5. prosinca 2013.

Sleek Blush by 3 - Flame

Sleek je jedan od mojih najdražih kozmetičkih brendova, a vjerujem i vaš ako ste bili u prilici isprobati nešto njihovo. Volim jednostavan dizajn i kvalitetne materijale koji koriste. Lagani sam snob i jednostavno ne volim kad kozmetika ima bezveznu ambalažu, jeftinu plastiku koja na prvi pogled govori da neće izdržat više od tjedan dana uporabe.
Danas vam predstavljam njihovu paletu rumenila, Blush by 3 u Flame verziji. Sastoji se od 3 nijanse: Furnace, Bon fire i Molten.


Furnace je tople, prirodno smeđe-narančaste nijanse sa laganim satenskim finishom. Savršena boja za svaki dan, najslabije pigmentirana od sve tri nijanse, teško je pretjerat s njom. Moj favorit iz palete.
Bon fire je čisto mat crveno ludilo od rumenila. Izgleda vrlo opasno u paleti, ali na licu izgleda predivno. Ipak, s njim budite lake ruke i mekanog kista za rumenilo :D Nosim ga samo zimi kad sam dovoljno blijeda za ovakve nijanse, ali upravo je to idealno doba godine za njega. Kad uz promrzli crveni nosić idealno idu i isti takvi obrazi :)
Molten je zagasito narančasto rumenilo, jedino od ova tri koje ima vidljivi zlatni sjaj. Zaista posebna nijansa, u svojoj kolekciji nemam ništa slično ovome, iznimno pigmentirano. Definitivno treba dosta opreza s njim, krivo naneseno može izgledati prljavo.
Na Sleek-ovoj stranici ga možete pronaći za 12,50$ što je zaista sitnica za 20g (daaa, daaa, 20g rumenila) ovih divnih rumenila za koje predviđam da će me nadživit. 
Dolazi bez četkice ili spužvice, što je meni osobno i draže. To mi i tako uvijek završi u smeću a ovako bez prostora za te dodatke izgleda mnogo bolje. Ogledalo je veliko i praktično, ne morate se pokušavati vidjet u 2 cm kvadratna.
Što još čekate? Kupujte, žene drage, ako ga počnete trošit sad, do penzije možda potrošite trećinu. :D

2 komentara:

  1. Za rođendan sam dobila na poklon (:)) svoju prvu Sleek paletu rumenila i oduševila se.
    Boje, pigmentiranost, trajnost, čista desetka!!! Morati ću isprobati još njihovih ljepota ;)
    Divne su boje (na žalost ne moje, jer sam totalna hladnuša, al' za toplo lice kao tvoje su garant pun pogodak! :)

    OdgovoriIzbriši